2012. augusztus 18., szombat

Készül...

Ma 4 apró módosítással próbálkozom. Vettem egy alap cupcake-receptet, majd 4 finom hozzávalóval megbolondítottam.

Alap cupcake-recept (Nigellatól lestem el):
  • 125 dkg vaj
  • 125 dkg cukor
  • 125 dkg liszt
  • 2 tojás
  • 2 evőkanál tej
  • 2 teáskanál sütőpor és ugyanennyi szódabirkabóna - utóbbiból 1 is elegendő, mert könnyen megkeserítheti a sütit
  • ráadásként 1 teáskanál vaníliaaroma
200 fokra előmelegített sütőben (nem légkeveréssel) 10-15 perc alatt készre sütjük.

És a mai extra hozzávalók:
1. tejcsokipasztillák - kék papírban
2. amarettoszirup (én Monint használok mindig) - zöld papírban
3. morzsolt amarettini (olasz kávésütemény) - sárga papírban
4. sűrű fehércsokiszirup (ebből is Monin) - piros papírban
Ezeket szórtam a fenti mennyiségből született, 4 felé elosztott nyers masszába.
Már így nézve is ínycsiklandó...

Hát még 15 perc múlva:


Látszik, hogy a fehécsokiszirup egész megváltoztatta a tészta sülését, a cukorbomba vulkánként törte fel a cupcake tetejét.

A díszítés még hátravan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...